【最新】reenex膠原自生價錢大公開|reenex CPS效果試做超一流

做女仔指甲要定時修,頭髮要定時染~而皮膚呢,都要定時去進行護理!我自問已經唔係18/22~所以特別注重護膚,我而家每個月會去做一次facial,皮膚就可以keep住唔再變老,仲係咁滑咁水潤,因為皮膚底子好~咁平時搽skincare都唔駛好多step,化妝都好得心應手,出門口省左好多時間。靚,其實可以咁簡單!

我試過唔同facial、用過好多Skincare,得出個結論:做得多,唔代表好;護膚,要識得做少啲,做岩啲!我今次就去咗reenex試做膠原自生,價錢唔貴又學到好嘅護膚concept!只要搵到皮膚問題根源,對準揀岩方法,護膚自然效果加倍!

例如我地日常遇到嘅皮膚問題:缺水、毛孔粗大、表情紋……你以為係因為年紀大左、新陳代謝減慢,搞到皮膚冇後生時咁好?No No No~主要成因其實係肌底膠原流失!!!膠原自生速度,追唔上流失速度,慢慢就形成初老肌!!

所以要由根源解決皮膚問題,要識得boost up肌底膠原自生~而reenex膠原自生就正正係膠原自生專家,膠原自生效果reenex仲有醫學實證。想知多啲我今次去reenex試做膠原自生效果,同埋reenex膠原自生價錢就要睇埋落去。

試做reenex膠原自生facial分3個steps,就係咁簡單幫我達到「膠原自生,3年不老」效果:reenex cps +皇牌reenex膠原自生+reenex hydrafacial:

1-(reenex cps)用天然果酸溶解老化角質,疏通毛孔,提升肌膚吸收力。reenex cps真係好岩我,我皮膚角質層算厚~但reenex cps就可以去走哂啲角質,吸收精華落到肌底,效果會更好,大家去Reenex一定要做reenex cps!信我,reenex cps嘅效真係遠超你相像!

2-(皇牌reenex膠原自生) 極緻冷凍光學膠原自生facial,用獨家專利光學技術深入肌底500微米膠原層,叫醒肌底識自己生好多漲卜卜膠原BB。唔駛再怕膠原流失,由根源解決缺水、毛孔粗大、表情紋問題!試做reenex皇牌facial之後都見到我嘅法令紋淺左,蘋果肌好飽滿!試做reenex效果滿分✰✰✰✰✰

3-(reenex hydrafacial) HGF用真空導管吸走角質同黑頭粉刺,再導入高濃度人體生長因子入膠原層,製造一個抗氧化同乾淨嘅環境俾膠原BB,可以令膠原BB可以生長快3倍之餘,我終於唔駛再針清去黑頭粉刺咁痛啦!試做reenex hydrafacial效果好明顯,個鼻頭黑色一點點冇晒,肌色都均勻左、白左!

講完reenex cps、皇牌膠原自生同hydrafacial嘅reenex試做效果後,就同大家好關心嘅價錢。reenex膠原自生價錢大公開!講真上黎reenex試做之前我都驚hardsell,reenex膠原自生療程價錢唔知貴唔貴,驚分開買同組合買會唔會係海鮮價,以為要自己用牙力去拗個好價XD我嘅擔心都係多餘,原來reenex價錢係會清楚list晒出黎。

我試做完之後就join左reenex,買左reenex cps +皇牌reenex膠原自生+reenex hydrafacial各6次,仲要撞正我生日月有額外9折,折實都係$17XXX,仲送左個補濕facial俾我,平均一個facial都唔駛$1000!其實reenex膠原自生價錢同坊間其他facial都差唔多,reenex效果仲要有醫學實證,呢個價錢加埋個效果簡直就物有所值。

或者你會問點了解係join6次療程呢?咁係因為reenex膠原自生專利技術,只係需要做6次就keep到3年不老,效果有晒醫學實證同埋FDA、CE國際安全及功效認可。

我就搵到自己3年不老護膚方法啦~有興趣都可以登記免費去reenex試做,放心~絕無隱藏費用:http://bit.ly/reenexHydraFacial_Free

Share this:

張貼留言

 
Copyright © Beauty & Fashion for Life. Designed by OddThemes