【下午茶王者】大家樂多款西多士任你揀 | 多士控必食~



疫情期間公司一直work from home,留喺屋企日做夜做其實都真係幾消磨意志,不過好可以忙裏偷閒,上網「搵食」,竟然俾我見到大家樂下午茶西多士好多款式!我嘅多士魂又要出動喇!

 

其實我都幾常幫襯大家樂下午茶,一價錢大眾化,一般30蚊內就有交易,登記做會員,download埋個app仲可以儲分,儲夠分就可以換免費小食或飲品,抵呀!難得weekend終於可以放工作,就當然要去朝聖,試試大家樂下午茶近期新推出嘅新產品啦

 

大家樂下午茶  西多士

 

今次去大家樂下午茶目標明確,就係經典多士!大家樂下午茶勝在有好多種配搭,西多士可以獨立叫,或者配粟米、湯粉麵、雞翼或者薯,再加飲品!不過薯似乎太邪惡喇,所以都係叫雞翼好喇!

 

今次嚟到撞正大家樂今期推廣阿華田西多士!因為呢款西多士之前好受食客歡迎,所以大家樂又再推多一次,咁難得嘅機會又點可以唔預我!

 

西多士即叫即整,加上呢日大家樂下午茶時段唔算太多人,所以等咗一陣就有得食喇!登凳!新鮮出爐嘅西多士,賣相都唔錯,炸得啱啱好,金黃色望落好鬆化,唔會炸得太黑太乾,或者索滿晒油咁。size都係正常西多士嘅大細,作為下午茶份量就啱晒喇!

 

切開就見到阿華田醬流哂出嚟,食落都唔算好甜,蛋漿嘅味仲好濃,比起一般西多士,我就特別鍾意呢款口味,因為好有新鮮感,同埋好少地方可以食到!


 

 

話時話,真係要讚一讚大家樂嘅廚師有創意得嚟又貼地,唔同嘅口味諗到嘅都比佢整到出嚟,好似之前都有推出其他新口味,例如流沙奶皇、抹茶、阿華田、紅豆、流心黑芝麻或者紫薯等等,我都好佩服大家樂嘅創意將唔同最hit口味加入經典茶餐面,但又出奇地夾wor

 

講返舊西多士先!大家樂廚師果然係工多藝熟,經驗老到,西多士麵包中心無炸過火,所以仍然保持鬆軟,但係個邊就炸到脆脆哋,香氣十足,西多士真係大家樂下午茶王者呀!

 

由細食大家樂下午茶到大,食咗咁多年都唔厭,全因佢真係香港人集體回憶,記得之前外國朋友香港,我都會介紹佢試試大家樂下午茶餐,見識吓咩叫平靚正!

 

大家樂下午茶邪惡之選 - 炸脾

其實除咗西多士,大家樂另一皇牌就係炸脾!有時心癮起都會想放縱一下,拎住隻炸脾大大啖咬㗎!我最鍾意佢嘅炸脾唔太油膩,而且唔會一陣雪味,高溫炸法將雞油逼,但又可以鎖住肉汁,唔會乾爭爭,配埋一杯汽水,簡直係絕配,真係大滿足呀!

 


 

慳妹攻略:做Club 100 會員 儲分當錢洗

鍾意飲飲食食嘅朋友意喇,記得download大家樂Club100會員app,因為佢免費登記之餘,一申請就送$20電子現金券,每次幫襯都可以儲「樂賞分」,啲積分可以用換唔同嘅食品,而且佢仲有個幾得意嘅玩法,就係按消費次數可以有獎賞-「樂賞錢」,可以當錢下次幫襯時用返,拉埋親戚朋友一齊儲就最快手喇!

#飲食 #美食 #下午茶 #大家樂下午茶 #大家樂Club 100會員APP #大家樂會員APP

Share this:

張貼留言

 
Copyright © Beauty & Fashion for Life. Designed by OddThemes