女神體驗 Dream Beauty Pro逆齡水亮療程 快D黎睇下

皮膚的PRP注入和吸收儲存的損耗千倍自身重量的水,喚醒細胞再生功能,重現皮膚幹癟修複損壞的細胞。在很短的時間重塑光滑而富有彈性的皮膚,成為逆齡女神不是夢


喂喂~似乎都無帶大家去做FACIAL啦!前排收到DREAM BEAUTY PRO既邀請,

去試做佢地皇牌既「女神光 逆齡水亮療程」,身為白老鼠既我,就將療程既所有步驟 逐一地解開~~

去文~~~



經過前台,進入療程房既走廊 …我好奇問美容師呢間分店係咪?!

佢話唔係呀.. 都已經有幾年..我當堂十分驚訝. .作為一名客人個人感覺很重要!

特別是環境.. 開左幾年都依都好新淨,唔知有無sis同我一樣 試過去一d美容院有好多既美容儀器堆積係走廊

令人寸步難行.. 但呢就無呢樣野發生燈光好光猛之餘而且 走廊好闊~


房間既設計以深灰同白為主調,再配合埋大理石紋既地板作為點綴⋯⋯



今次美容師幫我做既Facial就係「女神光逆齡水亮療程」⋯⋯

有人會問我即是什麼東東來的?又有咩功效呀?

繼續睇落去啦



經向美容師了解後,呢個「女神光逆齡水亮療程」既原理源自前陣子水光槍熱潮興起,

但坊間水光槍療程有部分是需要敷麻藥、以針頭注射精華至底層。會有微細既傷口,

到目前為止我未有勇氣去做!剛好收到呢個療程既邀請,經了解知道與坊間水光槍療程大大有不同呢!

並不是手術、而且不會用針頭注射!過程中唔會有任何既痛楚同結焦架~了解清楚後,當堂放鬆哂將塊面交由美容師卸妝了!



言歸正傳,呢個「女神光逆齡水亮療程」採用納米晶片無針透皮既技術,

每個人都會用獨立的儀器探頭及精華進行療程,保持潔凈衛生。

然而儀器探頭獨有25注滲孔,將活性精華定點、定位、定量 注滲入皮膚底層。

 

成個療程中既靈魂-水光緊緻精華。成份有D乜架?

精華含有六胜肽、透明質酸、B5 呢三種主要成分都係以強效保濕為主、紓緩皮膚敏感、而且仲可以幫皮膚水油平衡。

 

好啦!美容師會先消毒雙手幫我落妝洗面~~~



水光緊緻精華會混合逆齡精華放在試管內以導入形式滲至底層。

逆齡精華成份含有EGF生長因子精華,改善下垂鬆弛及淡化色斑等功效。

過程完全沒有任何痛楚及傷口。不過留意過程中有陣陣既味道傳出,美容師表示係六胜肽既味道!

未必個個SIS都能夠接受喔!

 

療程中每邊面會做大概10-15分鐘,當然是因人而異,畢竟每個人吸收精華既時間都有所不同!有剩既精華,點算好?



美容師會將有剩既精華採用塗抹方式搽滿我塊面,

然後再以按摩手法待精華完全吸收哂!

她的按摩手法實在太舒服,令人有種想睡覺既感覺~



黎到最後一個STEP啦~金箔就聽又聽得多,試又試得多~

銀箔我就真係未試過啦!有人問銀箔水鑽修復面膜有咩功效架?

以納米化技術處理,極細分子、令肌膚徹底吸收。聽說抗老化修復能力非常強!



想偷偷地同大家講,呢個面膜保濕能力很好!剪裁剛剛好,唔會太細或太大~

岩哂我呢D麵包超人!而且好貼面~敷大概15MINS就完成架啦!



完成療程之後,仲可以係化妝間到吹返個靚頭,即刻化返個靚妝去街架~



總括而言,做完呢個Facial臉上即時有光澤感⋯⋯

摸落去仲有種比D皮膚飲飽水咁。而且仲有緊緻拉提既效果Tim

 

 

*是次療程均由Dream Beauty Pro 邀請*

 

 

Dream Beauty Pro

Websitehttps://dreambeautypro.com/

Facebookhttps://www.facebook.com/DreamBeautyPro

 

免責聲明:

本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。

如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,

請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

 

如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。



歡迎任何產品或試用合作出席活動

Facebook Fanpage:

https://www.facebook.com/Maggiechanxcmy

IG: https://www.instagram.com/maggiechancmy/

Email: maggiechanxcmy@gmail.com


文章來源於網絡


更多好文:

DreamBeautyPro@膠原彈力槍,刺激整體膠原蛋白活力再生

Dream Beauty Pro冷熱衝擊緊膚術 - 膠原彈力槍助你重返十八歲

女神體驗 Dream Beauty Pro逆齡水亮療程 快D黎睇下


Share this:

張貼留言

 
Copyright © Beauty & Fashion for Life. Designed by OddThemes